08 november, 2007

Robert Cavalli?!

Tänkte första skriva ett långt inlägg om Robert Cavalli at H&M, men jag är så trött på hela grejen så jag struntar i det. Måste dock nämna att det är SJUKT hur människor sitter och säljer sina plagg på blocket för dubbla priset!!

Började med psykologikursen idag. Det verkar som om det kommer bli en extremt spännande kurs! Upplägget verkar dessutom toppen och det känns verkligen som om de har tänkt till!

Förutom skolan idag så har jag tillsammans med tjejerna lagat mat till spexet. Gjorde kassler med lök, paprika, svamp,ananas, tomatsås och ost på, det blev riktigt lyckat och jag lyckades dessutom sno med mig tre portioner hem. Tog också en promenix med S i regnvädret för att hämta S vän vid tåget. Kändes väldigt skönt att komma ut och få lite frisk luft, blir lätt att man bara sitter inne när det regnar!

Imorgon kommer R och jag längtar så jag håller på att dö! Har inte längtat så här mycket på väldigt länge! Ska bli skönt att krypa upp i hans famn och bara mysa..

Inga kommentarer: