01 december, 2007

Ljungbyhed

Nu sitter jag här i Ljungbyhed, denna lilla håla, och gör ingenting.. Eller jo, jag väntar på att R ska bli klar med sitt pluggande så jag kan få spendera lite tid med honom.

Jag har varit här sedan i onsdags.. R har tentor om en vecka så jag ställer upp och lagar mat och fixar åt honom så han kan plugga så mycket som möjligt. Jag har hunnit med en hel del saker: bakat pepparkaksmuffins, skapat julstämning, städat och fått R att klippa lugg på mig. Jag har nog aldrig sett honom så koncentrerad som han var när han satte saxen i mitt hår, men bra blev det! Tycker det är så skönt att ha lugg, det blir en frisyr igen om inte bara hår som hänger och ser tråkigt ut!

Vad ska jag göra nu då? Kanske göra en fin jul layout på bloggen? Förra året var det R som stod för den layouten men jag kanske ska göra en egen i år... Har faktiskt funderat på att ta upp bloggdesignen igen, någon som är intresserad? Hör av er i så fall!

Hoppas ni får en underbar lördag!

Inga kommentarer: