22 augusti, 2007

Det måste vara en dröm, eller?

Ibland chockar jag mig själv.. Jag trodde aldrig, ALDRIG att jag kunde bli såhär lycklig.. Hade detta varit jag för två månader sedan hade jag bara fnyst lite nonchalant och sagt något i stil med "hon är bara osäker på sig själv, det är därför hon är så framåt och fullkomligt strålar av energi".. Men nu när jag står här två månader senare och ser på mig själv och känner efter hur jag mår så är jag den där tjejen som skrattar och ler och som fullkomligt strålar av energi. Idag chockades jag till och med av de kloka ord och tankar som kom från mig och jag var tvungen att stanna upp och verkligen tänka efter "kan det verkligen vara såhär bra? Är de här verkligen på riktigt?"

Och ja, det kan verkligen vara såhär bra och varje gång jag tänker på det blir jag helt varm och full i skratt, jag lever i en dröm, en dröm som jag själv har skapat!!

Inga kommentarer: