22 augusti, 2007

Fantastiska onsdag!

Jag drömde en hemsk dröm nu på morgonen... jag grät i drömmen, och när jag vaknade av att R ringde för att väcka mig så grät jag. Känns konstigt att ta med sig känslan från drömmen ut i verkligheten, men det var det som hände och det fick mig att bli lite nere. Som tur var försvann känslan fort när jag la mig ner och bara funderade ett tag, funderade på om jag skulle låta den förstöra min fantastiska onsdag eller om jag skulle glömma den och acceptera att det bara var en dröm.. Jag valde det senare alternativet!

Läste i min bok igår, boken som alltid får mig på bra humör! Jag läste om att säga ja till sitt universum.. Tror jag har läst det kapitlet minst 5 gånger och jag kan det snart utantill, men det är så bra och får mig alltid på bättre tankar! Att säga ja till sitt universum betyder att acceptera det som händer i ens liv och se det som en möjlighet istället för ett hinder.. Att tänka positivt istället för negativt kan göra sådan oerhörd skillnad i ens liv!

Nej, nu är det dags att sparka igång dagen med en promenad i, det just nu, regnblöta Halmstad. Men inte ska det få hindra mig, det är ju faktiskt fantastiska onsdag idag! Lite senare blir det lunch och shopping med Michelle!

Inga kommentarer: