21 augusti, 2007

Promenix!

Jag måste ut och gå.. Jag känner hur alla negativa tankar samlar sig i mitt huvud och det är absolut inte bra!

Dagen började toppen med gulliga R som ringde och väckte mig vid nio, det finns inget bättre än att vakna till hans röst som säger "God morgon älskling, är du världens mysigaste?" Det enda svar jag kan få fram vid den tidpunkten på morgonen är ett trött "mmmhh..." men R prata glatt på och får mig snabbt på gott humör!

Nej, nu måste jag ut och gå innan mitt intre tjatter tar fullkomligt kol på mig..

STICK!! Du har ingenting att hämta här längre!!

1 kommentar:

Michelle sa...

Åh, du är världens bästa vän, gumman! Du vet att du kan ta dina problem med mig, jag har positiv energi så det räcker åt oss båda. Vill inte att du ska må dåligt över dina tankar. Jag älskar dig!