05 december, 2007

Grått

Nu sitter jag här i ett mycket grått Lund och tittar ut genom fönstret. Utanför öser regnet ner och jag ser förtvivlade studenter springa till maskinhuset på LTH för att få skydd.

Hann knappt med hälften av sakerna jag skulle göra igår, så det får bli att göra dem idag istället. Första måste jag läsa i boken om sociala relationer, det ska vi nämligen ta upp på föreläsningen imorgon. Sen är det städning som står på schemat, det börjar bli riktigt stökigt här nu!

Jag hoppas att jag kan få lite tid över så jag kan börja spåna på idéer till Michelles blogg som jag ska designa. Sen ska jag försöka hinna med lite Harry Potter och julklapps fixande också!

1 kommentar:

Anonym sa...

kan du designa min blogg ? www.ellesapelle.blogg.se
Jag är så dålig på såntXD
skulle vara jätte snällt

/Elle