18 december, 2007

Henry Warmheart och jag

Nu ligger jag och Henry Warmheart i sängen för att sova. Henry fick jag av J idag när vi hade julklappsutdelning och jag måste säga att jag inte hade kunnat få en bättre julklapp! Henry är perfekt att ha i sängen när det är kallt och jag har svårt att sova, dessutom är det gosigare att ha honom mot magen om man har mensvärk än en vanlig traditionell vetekudde. Läste precis ett utdrag ur Haruki Murakami bok Fågeln som vrider upp världen. En mycket lovande bok som har fått många bra recensioner Adlibris har dessutom ett erbjudande där man för endast 199 kr inklusive frakt får köpa Fågeln som vrider upp världen och Kafka på stranden. Jag borde nästan slå till, alla hans böcker har fått mycket bra recensioner och jag känner nästan att det är ett måste för mig som är så bokintresserad att ha läst hans böcker!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad pluggar du till?

Emma sa...

Nelly: Jag pluggar beteendevetenskap.

Anonym sa...

Hej! Såg att du hade designat Amandas blogg? Shoppingbloggen.com

Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med min design?