20 januari, 2008

Nu blev det natta!

Borde snart sova, är helt slut i kroppen efter Pilatespasset. Kroppen fick sig en ordentlig genomkörning, skönt! Har tagit mig tid att planera in kommande veckas träningspass, det är alltid lättare att träna när det redan är inplanerat eftersom man mentalt kan förbereda sig för det. Ska testa styrke step på tisdag, får se hur det är.. Jag hoppas verkligen att det är en bra instruktör så jag bli laddad och ger allt!

Imorgon är det sista lediga dagen innan skolan drar igång igen, det bästa är helt klart att jag kommer gå från 13-15 varannan dag vilket gör att jag äntligen kan få rutin på min vardag igen, jag tror nämligen att det är det jag behöver. Rutin och vanor gör att jag inte spenderar lika mycket tid ensam, vilket i sin tur minimerar chanserna att jag ska känna mig ledsen. Även om jag vet att det kommer bli mycket plugg så är allting bättre än att ha det som jag har det nu.. Nu har jag för mycket tid och för lite saker att göra! Borde kanske inte tycka att det är jobbigt, men det är när jag blir rastlös som alla tankar kommer! Nej, det måste bli ett slut på det här. Kan inte sitta här och inte göra någonting och tycka att jag är värdelös, livet är alldeles för kort för det!

Inga kommentarer: