21 januari, 2008

Sova någon?

Uscha, jag måste verkligen bli bättre på att lägga mig i tid, suck! Har suttit och fixat med lite bloggdesign och när jag gör det glömmer jag lätt bort tiden! Har även pratat med Michelle som befinner sig i USA och jobbar som au pair. Det är jobbigt att ha sin bästa vän på andra sidan Atlanten, saknaden blir mycket mer påtaglig när man inte kan spontanbesöka varandra. Ibland kommer jag på mig själv med att tänka på att jag tidigare borde förstått hur mycket hon betyder för mig, men detta är också något som jag funderat på nu när hon är i USA.
Det är viktigt att visa våra nära och kära att vi bryr oss om dem. En vacker dag kanske de eller vi inte finns kvar och då vill man tänka på allt annat, så som alla fina minnen man har ihop, och inte tänka på allt man inte sa till dem!

Berätta för era vänner hur mycket de betyder för er idag! Det tänker jag göra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen! Hur är läget med dig? Hur trivs du nere i Lund? Kram kram

Anonym sa...

Jo det är bra med mig. Är klar med skolan nu, har fått ett jobb i kundtjänst på Vägverket. Vi får se hur länge jag får stanna där.. Jo Sigge han är stor nu. 1½ år, kan knappt fatta att tiden har gått så fort. Kram!