22 januari, 2008

Träningsvärk!!

Aj, aj, aj mina stackars små armar och ben. Det märks verkligen att jag inte har tränat på ett bra tag.. Jag har i för säg aldrig tränat såhär mycket som jag gör nu, men jag tycker faktiskt det känns bra! Kände att jag inte direkt hade någon dålig ursäkt nu när jag flyttade ner till Lund, gymmet ligger fem minuter från där jag bor, alla jag känner tränar där och ett baskort (bara pass) kostar 420 kr för ett halvår.. Så det var bara att ta tag i det och börja! Idag var vi på LatinAerobic och det var så roligt! Har aldrig svettats och haft så roligt under ett pass förut. Alla var taggade till tusen, instruktören var helskön och det var en jätte rolig dans!
Får se vad vi hittar för roligt pass att gå på imorgon men det lutar åt vanlig Aerobic eller styrkeAerobic.

Idag kom jag på ännu en jätte bra motivering till att träna:
Jag älskar mat och allt vad sötsaker heter, och om jag då tränar så kan jag unna mig god mat och jag kan äta precis vad jag vill!

Nu ska jag minnsann sova, fast först ska jag kika lite i alla tidningar som jag inte hann titta i igår..

Såg föresten "i huvudet på Gynning" innan ikväll! Hon är ju verkligen stört skön! Dessutom är hon charmigt korkad, även om mycket säkerligen är skådespel. Nej, jag gillar henne!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Duktigt av dig att verkligen ha kommit igång med träningen :)

Anonym sa...

Hallå tjejen! I'm back! *hihi* Fast med en ny blogg! Va lite klurigt att få till designen utan din hjälp, men skam den som ger sig! Ha en mysig kväll!!!