28 januari, 2008

Slapp dag!

Dagen har hittills varit väldigt slapp och skön! Lunchade med tjejerna vid 12 och sedan skulle jag egentligen gått på föreläsning vid 13.15 men när jag skulle hämta min cykel så kom jag på att den står nere på stationen, och då var klockan redan så mycket så jag hade inte hunnit gå ner till skolan.. Jaja, det är sånt som händer men jag har i alla fall läst de kapitlet i boken som vi skulle gå igenom idag så jag har inte missat något!

Ikväll lutar det åt att jag ska gå på LatinAerobic, ska bli roligt! Var på Afro igår och idag har jag SJUKT mycket träningsvärk i ryggen.. Tränaren sa till oss att man kunde få mycket träningsvärk i ryggen, men lyssnade jag? Nope! Jag ska nog överleva!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Keep on fighting! *hihi*

Som du ser så har jag lite problem med att hela "kommentar-fältet" ligger åt höger! What to do? :(

Annars är allt bra! Sitter på jobbet nu och väntar på att få gå hem...hihi

Hur är det själv med allt?

Kram

Anonym sa...

You go girl, STOLT!

Anonym sa...

mycket intiresno, tack