28 februari, 2008

Flytt till Blogg.se

Jag har nu flyttat min blogg från blogspot.com till blogg.se. Anledningen? Den största anledningen var för att blogspot (blogger) gjorde om sitt system när det gäller designen på bloggarna. De plockade in en massa javascrip för att underlätta för de som inte kan html och css. Men för oss som kan det så rörde de bara till det, vilket gjorde mig lite smått irriterad! Men istället för att klaga så har jag nu då alltså flyttat min blogg, så lätt var det att bli av med det problemet!

Min nya blogg hittar ni här!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Theater, I hope you enjoy. The address is http://home-theater-brasil.blogspot.com. A hug.

Webdesignblog sa...

Snygg bloggdesign kan du få om du skapar egen blogg med wordpress. Massor av gratis bloggmallar för Wordpress finns det!